top of page
Nieuws


Ik doe mee aan Art Oranje, de nieuwe kunstbeurs in Groningen
Op 6 & 7 juni kun je mijn werk van dichtbij bekijken in MartiniPlaza. Meer dan 120 kunstenaars, een programma met o.a. Splinter Chabot en ook de KinderKunstParade voor de jongste kunstliefhebbers. Kom gerust langs, ik vertel je graag meer over mijn werk. Tickets via artoranje.nl. @artoranje #ArtOranje #ArtOranjeGroningen #KunstbeursGroningen #MartiniPlaza #KunstInGroningen
28 apr
bottom of page
