Op de kunstbeurs ART ORANJE in Groningen
- 9 jun
- 1 minuten om te lezen

Op 6 en 7 Juni werd de beurs gehouden. De sfeer was aangenaam en er waren rond 120 kunstenaars, die hun werk toonden. Er was een veelzijdig aanbod. De ‘abstracte’ kunst is nog steeds in de minderheid.
Toch kreeg ik erg veel positieve reacties op mijn stand. Een greep eruit:
-prachtige kleuren;
-een schitterende combinatie met muziek (barcode bij schilderij klikt door naar website);

-zo, dit komt wel even binnen bij me;
-ik ontplof helemaal als ik naar dat enorme schilderij kijk (100 x 180 cm);
-fascinerende beschrijvingen bij de schilderijen, maar het laat ook ruimte voor eigen invulling.
Natuurlijk is ook abstracte kunst voor sommige mensen een brug te ver. Iemand zei: ‘die soep lust ik niet’.
